אבחנה של דיסלקציה בגיל צעיר


אבחנה של דיסלקציה בגיל צעיר

האם האבחנה נכונה של דיסלקציה למבוגרים לאנשים הסובל מליקוי למידה  יכולה לשנות את חייהם? דיסלקציה היא מצב המשפיע על אנשים מכל הגילים ורובם כבר יש את זה בגיל הצעיר שלהם, אבל ברוב מקרי מצב זה הוא להתעלם והם גדלו בלי לדעת שיש להם ליקויי למידה. אבחון מאוחר הוא לעתים קרובות את המקרה ודיסלקטיים גדלו במחשבה שהם לומדים פשוט עצלנים, טיפשים ואיטיים המשפיעים על הביטחון העצמי שלהם וכיצד אנשים מתייחסים אליהם.
דיסלקציה אם אינה מאובחנת ומטופל יהיה ברציפות משפיעה על חיי היומיום של אדם. מאז דיסלקציה היא לקות למידה, מצב זה משפיע על יכולתו של האדם לעבד מידע ויסבול קשיים בכתיבה, איות, קריאה, התמודדות עם מספרים, רצפים, הוראות הבאות, ארגון וניהול זמן. חומרת המצב משתנית מאדם אחד למשנו.
כפי שצוין קודם לכן, רוב מקרי דיסלקציה מאובחנים רק כאשר הם כבר הגיעו לבגרות. אולי משום שאנשים רבים אינם מודעים לכך שיש מצב כזה שנקרא דיסלקציה. עכשיו שיותר ויותר אנשים מקבלים מודעים למצב הזה, איך האבחנה של דיסלקציה מבוגר יכול לשנות את חייהם של אלו שגדלו בלי לדעת שהם דיסלקטים?
אבחנה של דיסלקציה מבוגר יכולה להביא לשינויים רבים בחייך. דברים יתבהר לך שלקות הלמידה שלך היא לא הביאה בלהיות עצלן, טיפש או להיות לומד לאט. יהיה ברור לך שזה מצב וזה לא אשמתך. לדעת את הסיבה מאחורי לקות הלמידה שלך הוא משחרר. מקבל את האבחנה הנכונה הוא הצעד הראשון בהבנה ובהתמודדות עם מצבים כמו דיסלקציה. תוכל לדעת את ההדרכות, טיפולים וטיפולים שאתה צריך כדי לשפר את מצבך.
אנשים יקבלו ויבינו אותך יותר וילמדו להתייחס אליך בצורה הוגנת. אנשים סביבך כמו חברים לכיתה, פרופסורים או המעסיקים שלך יהיו יותר פתוחים על אימונים שאתה צריך לקחת כדי לשפר את הביצועים שלך. זה לא שאתה שרחמת אבל אתה שהבנת עכשיו על ידי אנשים שאתה עובד איתם.
אבחון נכון של דיסלקציה המבוגרת ייפתח דלתות לתמיכה שאתה צריך להתמודד עם הקשיים שלך. אם אתה סטודנט, יש אוניברסיטות עם תוכניות ומענקים לדיסלקטים כי יכול להיות מאוד מועיל לך. אם אתה עובד, יש גם מעסיקים שנותנים תמיכה לכיסוי ההכשרות והטיפולים שלך.
למרות הגילוי והתערבות מוקדם יכולים להיות מועיל מאוד, זה לא מאוחר מדי. דיסלקציה מזג מאובחנת בילדות או בבגרות, מה שחשוב הוא שלקות הלמידה שלך ולבסוף גילתה שיש סיכוי שתוכל לשפר את מצבך.
אם אתם חושבים שאתם סובלים מליקויי למידה, יש אפשרות עכשיו לקחת הערכת דיסלקציה מבוגרת בפרטיות של הבית שלך. אבחנה של דיסלקציה המבוגרת כעת ניתן לעשות זאת באינטרנט. כדי לדעת יותר מבחן למבוגרי ביקור דיסלקציה מחובר