דיסלקציה אצל מבוגרים כל מה שחושב לדעת


דיסלקציה אצל מבוגרים

דיסלקציה היא קושי ללמוד ויש מבוגרים שמנסים להסתיר את זה ולהימנע מלדבר על הקשיים שלהם. מוחם  של הדיסלקטים עובד בצורה שונה, אבל זה לא אומר שהם לא יכולים להצטיין. אין לזה שום קשר עם מודיעין, יש אנשים שיש להם המצב הזה, אבל היו מסוגל להצליח במקצועות הנבחרים שלהם. קבלת הערכה לדיסלקציה במבוגרים חשוב לעזור הדיסלקטים להתמודד עם הקשיים שלהם.
למרות שדיסלקטים קשיי הלמידה, הם בדרך כלל מאוד יצירתי ומוכשרים בתחומים כמו אמנות, הנדסה, עיצוב ואדריכלות. אלכסנדר גרהם בל, אלברט איינשטיין, תומס אדיסון, ליאונרדו דה וינצ'י הם כמה מהאנשים המפורסמים שהם דיסלקטים. יש להם דרך החשיבה ופתרון בעיות עושים משלהם. דיסלקטים ייתכן שיצטרכו להתאמץ יותר מאשר אלו שאינם דיסלקטים אבל הם הצליחו לפתח איכויות גדולות כמו נחישות ולהיות מוקפדים בפרטים כדי להפוך אותם להצליח בתחום הנבחר שלהם. אבחון וזיהוי נכון של דיסלקציה הוא חשוב לעזור לדיסלקטים לנהל את הקשיים שלהם ולעשות דברים קצת יותר קלים להם.
אז מה היא את החשיבות של מקבל הערכה לדיסלקציה במבוגרים? אם אתה עדיין בבית הספר, או שכבר עובד ונתקל בקשיים, כי הם בדרך כלל קלים לאנשים אחרים כמו קשיים בקריאה, איות ארגון רצף פעולות,,, מתמטיות, זמן ניהול, ההוראות הבאות וכיווני קובע; מקבל הערכת דיסלקציה תעזור לך לדעת הסיבה לכל הקשיים שלך.
למרות הדיסלקציה לא ניתן לרפא, זה יכול להיות מנוהל כדי לעזור לסובלים להתמודד עם הקשיים שלהם. קבלת הערכה לדיסלקציה אצל מבוגרים גם תעזור לך לקבוע את הסוג של טיפולים, הדרכות או טיפולים שאתה צריך לעבור כדי להיות מסוגל להתמודד עם הקשיים שלך. אנשים שונים עם דיסלקציה יש חומרה שונה של תסמינים והם זקוקים לטיפולים שונים. זה ניתן לקבוע באמצעות בדיקה ואבחנה נכונות.
אנשים שלא יודעים שיש להם דיסלקציה נוטים לחשוב שהם טיפשים או לומדים איטיים ועם סוג זה של חשיבת ההערכה העצמית שלהם מושפעים לעתים קרובות. הם הפכו לביישנים, מרוחקים עם אנשים והם לעתים קרובות יש ביטחון עצמי נמוכים. קבלת הערכה לדיסלקציה במבוגרים תעזור לך להבין את מהות הקשיים שלך, ואתה תהיה מסוגל להבין שאת לא מטומטמת או טפשה. המוח שלך פועל בצורה שונה וזה לא אשמתך או שיש מה לעשות עם מודיעין. עם הדרכה והכשרה מתאימות, תוכל לפתח דרכים ואסטרטגיות להתמודדות בקשיים שלך.
זה לא מאוחר מדי כדי להיבדק לדיסלקציה, מקבל הערכה לדיסלקציה במבוגרים יכולה לשנות את חייך בצורה חיובית.

בהצלחה