דיסלקציה - משלב הילדות לבגרות


דיסלקציה היא לקות למידה אשר יכול להשפיע על ילדים באופן משמעותי במהלך שנתי בית הספר שלהם. עם זאת, מצב זה לא רק השפעותיו על ילדות אבל בבגרות מדי, במיוחד במקום העבודה. העניין הוא, שלא כמו בילדות, כאשר דיסלקציה יש השפעה שלילית גדולה; בבגרות, ההשפעה יכולה לנוע בין חיובי לשלילית.
חזור יראו בחינוך לגיל
השיטות החינוכיות המשמשות כיום מוגבלות למדי בכל קשור להוראת תלמידים עם בעיות קריאה, מתמטיקה וכתיבה, כישורי האוריינות הבסיסיות שילד צריך לדעת. למרות שרוב לא היית לצפות את הבעיה, הרבה אנשים עם דיסלקציה מושפעת מאוד על מגבלה זו.
מההתחלה מאוד, מערכת החינוך הוא ציין להיות נערם נגד דיסלקטים. זאת משום שאדם עם דיסלקציה הוא הוגה "עולם אמיתי", כלומר השימוש במושגים ובתמונות הוא השיטה העיקרית ללמוד, במקום להשתמש במשפטים נפשיים.
לכן, הכשרה מיוחדת נדרשת עבורם מסוגל לשלוט ביסודות של השפה כתובה בקלות.

נכות עם טוויסט
למרות שדיסלקטים יש המון בעיות עם למידה, זה לא אינדיקציה שהם טיפשים, בניגוד למה שרוב האנשים חושבים. איינשטיין, ליאונרדו דה וינצ'י, צ'רצ'יל, אדיסון, וופי גולדברג, גרג Louganis ווולט דיסני, היו גם מחשבה על להיות "בובות" של חבריהם לכיתה, מורים, המשפחה וחברים, במהלך שנותיהם הראשונות בבית הספר.
עם זאת, דרך אחת להסתכל על המצב שהיה בזה שהם לא ממש סובלים מליקוי למידה, אלא נכות הוראה.
הרבה מורים פשוט לא יודעים את השיטות הנכונות וראויות להוראת והצגה של מידע באופן שבו ילד דיסלקטי יכול להבין. כתוצאה מכך, ילדים אלו לפעמים המאוחסנים בכיתות "מיוחדות אד".
אבל לפעמים, כשעלה לכיתת חינוך מיוחדת יכול לגרום לאובדן של הערכה עצמית. אז זה הופך את ההדק לתסמונת, שהופכת דיסלקציה אפילו יותר גרועה.
למרבה הצער, זה סוג של יחס לעתים מועבר לבגרות.
בלבול נוסף, מתח, יחד עם ריכוז כבד, יכול להגדיל את תשומת הלב ובעיות תפיסה שהילד הוא כבר בלבד. יותר המאבק דיסלקטי יש, הקריאה הקשה יותר הופך.
יוצא מהכלוב: ברוכים הבאים לבגרות
כדיסלקטי, ברגע שאתה מקבל כדי לסיים את הלימודים ולהתחיל בגרות, חיים אולי נראים לך קלים יותר. למעשה, הרבה "לקוי למידה" אנשים להתברר מוצלח ביותר ברגע שהם חופשיים מגבולות בית הספר.
במצב זה, אתה יכול לחשוב שפשוט יש לך כשרון מיוחד לפעילות. מה שאינך מבין הוא שכשרון זה נובע דווקא מתוך אותו השורש כמו דיסלקציה - יכולתך נפשי לשלב עולם האמיתי והדמיוני אני